Нині використовується кілька способів виготовлення алюмінієвих дисків. Одними з найдорожчих, але й найміцніших водночас є ковані алюмінієві диски, які вважаються синонімом найвищої якості та надійності.
Виникає цілком логічне питання: чи варто витрачати таку велику суму на цей тип дисків? Для відповіді слід розібратися з особливостями цієї продукції, почавши з виробництва.
Існує чотири основні способи виготовлення алюмінієвих дисків:
- метод низького тиску;
- гравітаційний метод;
- прокатка;
- кування.
Останній спосіб багатьма фахівцями вважається в усіх відношеннях найкращим, що дозволяє отримати вузькоспеціалізований, міцний та довговічний обід. При цьому потрібно бути готовим викласти чималу суму за комплект.
Ковані диски можуть коштувати «запаморочливих» грошей, саме тому ми найчастіше зустрічаємо їх у спорткарах та автомобілях преміум класу, де немає місця для компромісів.
Процес виробництва кованих дисків
Що стосується процесу створення кованих дисків, його можна поділити на кілька етапів. Спочатку створюється майбутній дизайн, після чого робиться форма, підбираються розміри облямівки, визначається зовнішній вигляд і структура виробу.
Потім слідує саме виробництво, під час якого нагрітий алюміній піддається неймовірному тиску, яке формує конструкцію обода. Далі відбувається аналіз змін у виробі, виявляється напруга.
Після стрес-тесту обід знову зазнає тиску, і коригуються критичні ділянки. Пройшовши перераховані вище випробування, обід стає практично ідеальним, але його знову тестують! Фахівці ще раз аналізують його надійність, піддаючи максимальним навантаженням.
Це дозволяє забезпечити повну готовність до роботи навіть у дуже складних умовах. Тільки такий кований диск потрапляє до фарбувального цеху, де набуває свого остаточного вигляду.
Переваги
Виробники алюмінієвих дисків, виготовлених методом кування, відзначають низку особливостей, які роблять їх унікальними. Найбільшими перевагами цього типу обода, безсумнівно, є:
- неймовірна довговічність;
- стійкість до нерівностей на дорозі;
- менша вага і, отже, більша динаміка;
- легше гальмування;
- менший знос компонентів підвіски;
- відсутність корозії.
Такі диски не деформуються навіть у ралійних умовах, гарантуючи підвищений комфорт водіння.