Ніщо так не додає стильності, агресивності та ефектності машині, як якісні спортивні легкосплавні диски. Виконані із сучасних високоміцних сплавів, вони відрізняються невеликою вагою та оригінальною архітектурою конструкції.
Це дозволяє надати своєму автомобілю оригінального та унікального вигляду, виділивши його на дорозі серед інших учасників руху. Все б добре, але проблема полягає у фінансах. Диски можуть значно полегшити ваш сімейний бюджет.
Чи можна заощадити на їх придбанні, якщо ви просто не можете тягнути з покупкою? Цілком: для цього необхідно знайти перевірений центр, який торгує легкосплавними уживаними дисками, за цілком адекватними цінами, що дозволяє кожному автолюбителю здійснити свою мрію.
Вживані диски – за та проти
Останнім часом багато водіїв обирають алюмінієві диски, що були у використанні. Але чи це хороша ідея в цілому? Безумовно, подібні комплектуючі з привабливим малюнком навіть за невеликого діаметру здатні надати кузову автомобіля «характер».
Вони підкреслюють спортивний або елегантний вигляд екстер'єру та покращують зовнішній вигляд автомобіля. На жаль, купівля нових дисків має «зворотний» бік. Зокрема вони можуть бути дуже дорогими. Викладати за комплект кілька тисяч гривень готовий не кожен автолюбитель, як би він не був закоханий у свою машину.
Алюмінієві диски, що були у використанні, можуть стати ідеальним рішенням, якщо грамотно підійти до їх вибору. Це пряма економія, яка на окремих моделях може становити 50-60% і більше. Крім того, серйозні продавці проводять передпродажну підготовку подібних виробів, тому на вигляд вони мало чим відрізняються від нових.
Тим не менш, при всіх подібних плюсах є і деякі «підводні камені». Кожен покупець повинен знати, що купівля дисків, що були уживані без перевірки на балансувальнику або у невідомого продавця на ринку, пов'язана з певним ризиком.
Пам'ятайте, що купуючи уживані легкосплавні диски, автовласник певною мірою купує кота в мішку. Що це означає на практиці?
Нюанси, які слід враховувати
Найчастіше вживані легкосплавні диски демонтуються з іншого автомобіля – стандартна практика. Багато автолюбителів часто ставлять на свої авто диски та покришки збільшеного розміру для більш ефектного вигляду.
При цьому кожна модель автомобіля має свої особливості колісних арок, і тільки після встановлення дисків з шинами ви зможете перевірити, наприклад, чи не зачіпають вони арку і кузов під час руху, а також наскільки вони «прямі» насправді.
Незважаючи на те, що сьогодні сучасне обладнання дозволяє виправляти навіть серйозні деформації та пошкодження дисків, деякі випадки виявляються безнадійними. Якщо диски побували у серйозній аварії, їхня геометрія буває настільки порушена, що випрямити їх просто неможливо.
Важливим аспектом багатьом залишається зовнішній вигляд дисків. Вузькі місця для паркування, високі бордюри і вибоїни можуть стати причиною подряпин, сколів та інших пошкоджень. Чи можна це виправити? Загалом – так, якщо йдеться про пошкодження, переважно естетичного характеру у вигляді обламаних країв чи подряпин на лаку.
Як ремонтують пошкоджені легкосплавні диски? Процес відбувається у кілька етапів. Спеціалізована майстерня спочатку відшліфує обід. Потім фахівці заповнюють пошкодження спеціальною шпаклівкою, шліфує, полірує та покриває поверхню захисним лаком.
Серйозно пошкоджені легкосплавні диски можна відремонтувати: тріщини заварюються, а вигини випрямляються гарячим способом. Недобросовісні продавці часто не говорять про подібні проблеми покупцю, однак це питання вашої безпеки.
Тільки при швидкості 50 км/год колеса повертаються понад 400 разів на хвилину. Чим вища швидкість, тим більше сили, що діють на обід. Ефект? Може виявитись, що пошкоджені алюмінієві диски після ремонту не зберігають спочатку заявлені виробником параметри міцності. Таким чином, при швидкій їзді пошкодження (наприклад, тріщина) може відновитись і навіть призвести до аварії.